If you or
your child are currently registered in a FALL CLASS, and you wish to continue
in WINTER, we ask you to:
- · WHAT: SIGN in person to CONFIRM your re-registration for the WINTER Session. (Please. No Email or Phone Confirmations)
- · WHEN: During our OFFICE HOURS at the FRONT DESK from November 6th - 18th
- · DEADLINE: November 18th
Winter Session lasts
10 weeks.
This is also a great occasion
to pick up your receipts!
If you are currently on a Waiting List, we will contact you after December 4th to inform you of your status.
____________________
Se Lei oppure i suoi figli sono attualmente iscritti al Corso FALL, e se volete continuare in WINTER, Vi preghiamo di:
- · COSA: FIRMARE di persona per CONFERMARE l'iscrizione per la sessione WINTER. Per favore no conferme via email o per telefono.
- · QUANDO: Durante i nostri orari d'ufficio al FRONT DESK dal 6/11 al 18/11
- · SCADENZA: 18 novembre ore 18.
Se non confermate entro il 18/11, uno studente dalla LISTA di ATTESA avrà l'opportunità di iscriversi al corso.
La Sessione INVERNO dura 10 settimane.
Passando per il FRONT DESK è anche un'occasione di retirare le tue ricevute e tessera!
Se ti trovi su una Lista di Attesa, ci mettremo in contatto dopo il 4/12 per informarti del tuo status.